COPY / CONCEPT/ CREATIEVE DIRECTIE - bloemenbureau holland - lancering the green gallery MAGAZINE pers event
We lanceerden het high-end, online magazine The Green Gallery, dat zowel de schoonheid als de vergankelijkheid van de natuur viert. door de meest beroemde gallerIJ DER GALLERIJEN - die onder het Rijksmuseum - om te toveren tot een echte Green Gallery Voor één nacht.
Internationale pers en online influencers werden geïnspireerd rondom de pijlers: fashion/food/art/interior - zoals ook het magazine zelf doet. Op het moment dat The Green Gallery aan het einde van de avond verdween uit het materiële leven (gasten kregen gouden scharen om bloemen mee te nemen), werd het online magazine vrijgegeven op thegreengallery.com.
AWARD: Bronzen Esprix 2016 - Categorie Product Launch.
〰️
AWARD: Bronzen Esprix 2016 - Categorie Product Launch. 〰️
AWARD: Awarded Gouden Giraffe 2015 - Categorie: Brand Event
〰️
AWARD: Awarded Gouden Giraffe 2015 - Categorie: Brand Event 〰️
“In de modewereld draait het naast fashion ook om spetterende lancering en uitzinnige feestjes. The Green Gallery wist vorige week de lat nog een stukje hoger te leggen. Het nieuwe online magazine lanceerde haar eerste editie onder het wereldberoemde Rijksmuseum.”
“Ik vierde premières in Monaco, Sardinië, Zuid Afrika en Marrakech. Wat ik maar zeggen wil, ik ben een prèmiereveteraan. Toch heb ik mezelf gisteravond een aantal keer ‘ohh’ horen zeggen en misschien heb ik daarbij zelfs mijn hand voor mijn mond gehouden.”
resultaten:
Uniek bereik publicaties: 1.011518 via pr
Uniek beriek via social media 2.325.369
Totale Free Publicity waarde: € 616.472,-
Zonder 1 euro aan mediabudget te spenderen!
Credits
Agency: Gardeners
Concept: Kim Triesscheijn, Didi Feuth
Copy: Kim Triesscheijn, Sidney Vollmer
Art: Jarr Geerligs
Director: Steve Iseger
Set dress: Florian Seyd en Ueli Signer (The Wunderkammer)
Food design: Katja Gruijters (Studio Katja Gruijters)
Client: Flowercouncil (Esther de Waard, Tessa Triesscheijn, André de Waard, Marc Eijsackers)